ACTIVITAT FÍSICA
En arribar a la classe, hem realitzat un Kahoot! amb els continguts del currículum que havíem treballat la sessió anterior, per així acabar de consolidar-los.
Un cop acabat el Kahoot!, hem començat a introduïr el repte físic individual i hem dedicat la sessió a treballar l'activitat física. Hem fet diferents activitats físiques en format de circuit i per estacions; concretament cinc estacions per les que hem hagut d'anar passant, amb l'acompanyament d'una música que guiava l'activitat i ens motivava. La música ja era un àudio especialitzat per portar a terme aquest tipus de circuit, en el nostre cas, 20 segons d'exercici i 10 de descans que ens permeten canviar d'estació. D'aquesta manera, hem començat per un nivell neutral, tot i que entre la classe hem coincidit que algun exercici podria resultar complicat pels infants de primària. Després hem pujat a un segon nivell i posteriorment al nivell més fort.
Finalment, tal com estàvem col·locades per estacions, havíem de triar entre el grup amb qui compartíem l'estació un nou exercici per fer en aquesta. D'aquesta manera, hem fet altre cop el circuit, però amb les idees que hem tingut el mateix alumnat. Per concloure la sessió, hem dedicat uns minuts en concentrar-nos en la respiració i relaxar-nos estirades a terra.
BIBLIOGRAFIA
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ordenació Curricular d'Educació Infantil i Primària (2017) Currículum educació primària. Generalitat de Catalunya: Servei de Comunicació i Publicacions
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada