En aquesta última sessió, ens hem trobat per fer una avaluació general de l'assignatura. Després de veure un vídeo del nostre recorregut durant aquest semestre, ens hem posat per grups, i hem completat la rúbrica avaluativa que ens ha donat el docent. Hem pogut debatre dels temes que ens han agradat més i els que menys i aportar la nostra opinió per a futures millores de l'assignatura. Després les vam posar en comú amb el grup classe.
RÚBRICA AVALUATIVA GRUPAL
Tasca 1. Valoreu, de l’1 al 5, els ítems següents:
Ítems a valorar | 1 (gens) | 2 (poc) | 3 (suficient) | 4 (bastant) | 5 (molt) |
1- S’han complert els objectius i continguts del programa de l’assignatura? |
|
|
|
| X |
2- Considereu que heu après? |
|
|
| X |
|
3-Les sessions teòriques han estat completes i ben plantejades? |
|
|
|
| X |
4- Les sessions teòrico-pràctiques han estat profitoses? |
|
|
|
| X |
5- Els materials aportats són adequats? (complets, entenedors, ben presentats, interessants, etc.) |
|
|
|
| X |
6- La metodologia docent ha estat adequada? |
|
|
|
| X |
7- Us heu sentit ben orientats/des per la professora? |
|
|
| X |
|
8- El sistema d’avaluació és l’adequat? |
|
|
|
| X |
Espai per a comentaris i observacions dels ítems anteriors (opcional):
1- Crec que s’han assolit prou bé. 2- He adquirit noves idees i recursos per a la classe d’educació física. Tot i així, m’hagués agradat profunditzar en la gestió de conflictes i de l’aula. 3- Considerant el temps que tenim, han estat molt completes. 4- Sí, s’aprofitaven bé les sessions 5- Sí, tots estan bé.
6- Sí. Hi havia una petita introducció per posar-nos en context, un espai on podriem ser autònoms i unes conclusions per tancar la sessió. La figura docent considerem que ha tingut un bon paper en les diferents activitats i sessions. 7- Ens hem sentit molt ben orientades pel que fa a les sessions i a la pràctica. El blog va quedar ben explicat al principi de l’assignatura. 8- Sí, no avalua resultats, sinó processos. |
Tasca 2. Finalment, assenyaleu com a mínim un punt feble, un punt fort i una proposta de millora en relació a l’assignatura i/o la docència impartida
Punt fort: Sessions pràctiques, aportació d'idees. Carpeta d'aprenentatge.
Punt feble: Organització d’entregues. Hauria d’estar més estructurat i explicat de manera més clara a l’inici de classe. Organització del temps de les classes.
RÚBRICA AVALUATIVA INDIVIDUAL
Ítems a valorar | 1 (gens) | 2 (poc) | 3 (suficient) | 4 (bastant) | 5 (molt) |
1- S’han complert els objectius i continguts del programa de l’assignatura? |
|
|
|
| X |
2- Considereu que heu après? |
|
|
| X |
|
3-Les sessions teòriques han estat completes i ben plantejades? |
|
| X |
|
|
4- Les sessions teòrico-pràctiques han estat profitoses? |
|
|
|
| X |
5- Els materials aportats són adequats? (complets, entenedors, ben presentats, interessants, etc.) |
|
|
| X |
|
6- La metodologia docent ha estat adequada? |
|
|
|
| X |
7- Us heu sentit ben orientats/des per la professora? |
|
|
| X |
|
8- El sistema d’avaluació és l’adequat? |
|
|
|
| X |
Espai per a comentaris i observacions dels ítems anteriors (opcional):
Les sessions teòriquess s’han fet llargues i a estones pesades, la classe dedicada al currículum se’ va fer repetitiva. Valoro molt més positivament relacionar la teoria amb la pràctica dins de les mateixes sessions pràctiques, dedicant estones a paralr del currículum i d’altres temes que ens puguin semblar interessants relacionats amb aquest (com hem fet a moltes sessions pràctiques)
Els materials, tot i ser entenedors, ben presentats i interessants, molts cops no eren útils de cara a les sessions, sinó, com va dir una companya durant la sessió d’avaluació, ens eren útils per complir amb la rúbrica avaluativa del blog, i fer-ne referència a les nostres reflexions.
|
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada