SESSIÓ FINAL - AVALUACIÓ

En aquesta última sessió, ens hem trobat per fer una avaluació general de l'assignatura. Després de veure un vídeo del nostre recorregut durant aquest semestre, ens hem posat per grups, i hem completat la rúbrica avaluativa que ens ha donat el docent. Hem pogut debatre dels temes que ens han agradat més i els que menys i aportar la nostra opinió per a futures millores de l'assignatura. Després les vam posar en comú amb el grup classe.

RÚBRICA AVALUATIVA GRUPAL

Tasca 1. Valoreu, de l’1 al 5, els ítems següents:

Ítems a valorar

1

(gens)

2

(poc)

3

(suficient)

4

(bastant)

5

(molt)

1- S’han complert els objectius i continguts del programa de l’assignatura? 





X

2- Considereu que heu après?




X


3-Les sessions teòriques han estat completes i ben plantejades?





X

4- Les sessions teòrico-pràctiques han estat profitoses?





X

5- Els materials aportats són adequats? (complets, entenedors, ben presentats, interessants, etc.)





X

6- La metodologia docent ha estat adequada?





X

7- Us heu sentit ben orientats/des per la professora?




X


8- El sistema d’avaluació és l’adequat?





X


Espai per a comentaris i observacions dels ítems anteriors (opcional):


1- Crec que s’han assolit prou bé.

2- He adquirit noves idees i recursos per a la classe d’educació física. Tot i així, m’hagués agradat profunditzar en la gestió de conflictes i de l’aula.

3- Considerant el temps que tenim, han estat molt completes.

4- Sí, s’aprofitaven bé les sessions

5- Sí, tots estan bé.


6- Sí. Hi havia una petita introducció per posar-nos en context, un espai on podriem ser autònoms i unes conclusions per tancar la sessió. La figura docent considerem que ha tingut un bon paper en les diferents activitats i sessions.

7- Ens hem sentit molt ben orientades pel que fa a les sessions i a la pràctica. El blog va quedar ben explicat al principi de l’assignatura.

8- Sí, no avalua resultats, sinó processos.


Tasca 2. Finalment, assenyaleu com a mínim un punt feble, un punt fort i una proposta de millora en relació a l’assignatura i/o la docència impartida

  • Punt fort: Sessions pràctiques, aportació d'idees. Carpeta d'aprenentatge.  

  • Punt feble: Organització d’entregues. Hauria d’estar més estructurat i explicat de manera més clara a l’inici de classe. Organització del temps de les classes.  



RÚBRICA AVALUATIVA INDIVIDUAL

Ítems a valorar

1

(gens)

2

(poc)

3

(suficient)

4

(bastant)

5

(molt)

1- S’han complert els objectius i continguts del programa de l’assignatura? 





X

2- Considereu que heu après?




X


3-Les sessions teòriques han estat completes i ben plantejades?



X



4- Les sessions teòrico-pràctiques han estat profitoses?





X

5- Els materials aportats són adequats? (complets, entenedors, ben presentats, interessants, etc.)




X


6- La metodologia docent ha estat adequada?





X

7- Us heu sentit ben orientats/des per la professora?




X


8- El sistema d’avaluació és l’adequat?





X


Espai per a comentaris i observacions dels ítems anteriors (opcional):


Les sessions teòriquess s’han fet llargues i a estones pesades, la classe dedicada al currículum se’ va fer repetitiva. Valoro molt més positivament relacionar la teoria amb la pràctica dins de les mateixes sessions pràctiques, dedicant estones a paralr del currículum i d’altres temes que ens puguin semblar interessants relacionats amb aquest (com hem fet a moltes sessions pràctiques)


Els materials, tot i ser entenedors, ben presentats i interessants, molts cops no eren útils de cara a les sessions, sinó, com va dir una companya durant la sessió d’avaluació, ens eren útils per complir amb la rúbrica avaluativa del blog, i fer-ne referència a les nostres reflexions.



Comentaris